Chi Running - בישראל

Chi Running ו-Chi Walking הן שיטות ריצה מהפכניות המלמדות רצים והולכים להשתמש יותר בשרירי הליבה ופחות בשרירי הרגליים. יותר בכוח המשיכה ופחות בכוח השריר. השיטה מלמדת תנועה נכונה במרחב, קואורדינציה המשך... תנועתית ושימור אנרגיה.
יתרונות השיטה: שיפור ביעילות ההליכה והריצה והפחתת כאבים ופציעות הקשורים לריצה ולהליכה, פיתוח יכולת ריצה למרחקים ארוכים, תוך הפחתת העומס על הגוף. בהנהלת מיכל ארצי | Chi Running Master Instructor ומדריכה לריצות ארוכות.
את הבסיס לשיטה לומדים בסדנה בסיסית של כארבע שעות. את הסדנה הבסיסית ניתן לעבור בשני אופנים:
סדנה פתוחה: 3-10 משתתפים. סדנה בת כארבע שעות שנערכת כאחת לחודש ביום שישי בבוקר.
סדנה פרטית: 1-2 משתתפים. סדנה בת שניים עד ארבעה מפגשים של שעתיים. בתאום מראש עם המתאמן/ים.
קבוצת ריצה: קבוצה המתבססת על השיטה נפגשת כל יום שני, 19:30 בגבעת המופעים בפארק הירקון.
אימונים אישיים: אימונים לבדיקת הטכניקה, לריצה משותפת, לשיפור הריצה והיכולת האירובית מתבצעים בתאום אישי.
סדנאות המשך: נערכות כל כמה חודשים, ובהן מתרגלים, לומדים טכניקת ריצה בעליות וירידות ומעמיקים בשיטה.
סגור

הצג טלפון

כתבות

10 טיפים לשחיין המתחיל

טלי שיאצו

הקיץ כבר כאן ואתם מסתכלים בקנאה על כל השחיינים סביבכם ושואלים את עצמכם האם גם אתם יום אחד תצליחו לשחות חתירה "כמו כולם"? אז לא משנה בני כמה אתם זה הזמן להתחיל!!

לכתבה המלאה

עיסוי ספורטאים - למה זה כל כך חשוב?

טלי שיאצו

רוב הספורטאים מתאמנים יותר מפעמיים\שלוש בשבוע והעומס על השרירים גדול יותר מזמן ההתאוששות שהוא צריך. במהלך אימון נוצרים בשריר קרעים מיקרוסקופיים, השריר בעצם מתארך תוך כדי הפעולה ובונה את עצמו בצורה חזקה יותר. שרירים תפוסים חוסמים...

לכתבה המלאה
<< לכל הכתבות
Copyright © 2014Sportalli. All rights reserved