קבוצות ריצה

נמצאו 46 תוצאות

אימוני כושר פונקציונליים וריצה - uMove

רמת גן

uMove מציעה אימוני כושר וריצה בגישה הפונקציונלית, המבוססת על תנועתיות ומתייחסת לגוף כמכלול תוך שימוש בתרגילים המדמים תבניות תנועה מחיי היומיום. האימון הפונקציונלי משפר משמעותית המשך... תפקוד ותנועתיות יומיומית ובכך תורם בין השאר לחיזוק הגוף, שיפור כוח, סבולת, קאורדינציה, שיווי משקל ויציבה – ובסופו של יום לשיפור באיכות החיים.
קבוצת הריצה למתחילים ולמתקדמים - כוללת אימוני טכניקה ומגוון סוגי אימוני ריצה, וכן אימוני כושר משלימים לרצים בגישה הפונקציונלית התורמים לשיפור הריצה, לחיזוק הגוף ולמניעת פציעות. בין אם אתם רוצים להתחיל מהצעד הראשון או שאתם כבר רצים מנוסים ורוצים לשפר יכולות, קבוצת ריצה היא השלב הבא עבורכם - תוך ליווי אישי ומותאם לקצב שלכם, בהתאם למטרות שיוצבו. אימוני כושר משלימים לרצים – אימונים פונקציונליים משלימים לאימון הריצה הבסיסי המבוססים על אלמנטים תנועתיים מתבנית הריצה, בהם מושם דגש על כוח ועל מרכיבי הכושר הגופני הנוספים התורמים לשיפור הריצה (כגון קואורדינציה ושיווי משקל), לחיזוק הגוף ולמניעת פציעות. במהלך האימון נעשה שימוש במשקל הגוף, משקולות קטלבלס, כדורי כוח, גומיות ושאר אביזרים, משולבים בהסברים לתרגילים, נושאים להעשרה וטיפים לשיפור הכושר.
סגור

הטבה לגולשי ספורטלי
X
אימוני כושר פונקציונליים וריצה - uMove

אימון היכרות חינם

הצג טלפון
הצג טלפון << לפרטים נוספים
תגיות:קבוצות ריצה

Shremsrunning Run&Fun

חולון

מאמנת כושר וריצה. קבוצות ריצה וקבוצות TRX בחולוןסגור

הצג טלפון << לפרטים נוספים

365° | קבוצת ריצה

תל אביב

קבוצת הריצה של המאמן גיא בן אפריםסגור

הצג טלפון << לפרטים נוספים

אנרגטים - קבוצות ריצה למתחילים ומתקדמים

רמת גן

אנרגטים הינו מועדון ריצה עם קבוצות ריצה בוקר וערב בפארק הירקון ופארק הלאומי של רמת גן. הקבוצות מתאימות לרצים מתחילים ורצים מתקדמים. כמו כן בניית תכניות אישיות למרוצים.סגור

הטבה לגולשי ספורטלי
X
אנרגטים - קבוצות ריצה למתחילים ומתקדמים

תגידו לי שהגעתם דרך "ספורטלי"

הצג טלפון
הצג טלפון << לפרטים נוספים
תגיות:מאמן ריצה

TRI WITH ME-RI

ראשון לציון

קבוצת ריצה הותיקה ביותר בראשון. המאמנת מירי, נולדה למשפחה של ספורטאים. מאמנת ומתחרה משנת 97' האימון מתאים לכל מי שרוצה לעשות את הצעד הראשון לעולם הריצה ולא יודע איך לעשות את המעבר המשך... מהליכה לריצה ועד לרצי מרתון. האימון כולל, ריצה, תרגילי סגנון, חיזוק השרירם, תרגילי בטן ומתיחות. הקבוצה תמיד פתוחה בזרועות פתוחות וחיוך על הפנים למצטרפים חדשיםסגור

הטבה לגולשי ספורטלי
X
TRI WITH ME-RI

אימון ראשון ניסיון חינם

הצג טלפון
הצג טלפון << לפרטים נוספים

B&C ריצה וכושר

מודיעין

מועדון לריצה וכושר ששם דגש על בניית בסיס אתלטי ותנועתי.סגור

הטבה לגולשי ספורטלי
X
B&C ריצה וכושר

למצטרפים לשלושה חודשים 10% הנחה

הצג טלפון
הצג טלפון << לפרטים נוספים

כתבות

10 טיפים לשחיין המתחיל

טלי שיאצו

הקיץ כבר כאן ואתם מסתכלים בקנאה על כל השחיינים סביבכם ושואלים את עצמכם האם גם אתם יום אחד תצליחו לשחות חתירה "כמו כולם"? אז לא משנה בני כמה אתם זה הזמן להתחיל!!

לכתבה המלאה

האם נכון להתאמן על כאב?

טלי שיאצו

כאב, מושג כללי שמכיל בתוכו אין סוף הגדרות של תחושות, מה שבטוח אף מתאמן לא אוהב את זה, לא תמיד בגלל עוצמת הכאב, יותר בגלל הפחד שאולי צריך להפסיק להתאמן. לכאורה הכאב הוא חלק מהדרך, מהלמידה מההתפתחות, אבל מתי נדע מתי הוא כאב טוב ומתי חייבים להפסיק את האימון?

לכתבה המלאה

5 טיפים לאיש הברזל המתחיל

אסף כהן

ישנם טיפים רבים נוספים התלויים במצבים משתנים ומסתמכים על ניסיון של מאמנים וספורטאים, בחרתי לתת חמישה טיפים שיתאימו לדעתי לכל ספורטאי...

לכתבה המלאה
<< לכל הכתבות
ראשון   3 4 5
Copyright © 2014Sportalli. All rights reserved